Martti, 89, lähtee joka aamu muutamaksi tunniksi marjametsään – "Marjastaminen ja höpöttäminen ovat minun lääkkeeni"
Marjastamassa-kirjoituskilpailu jatkuu vielä – talteen halutaan kaikenlaisia marjastusmuistoja kaiken ikäisiltä