Asuk­kaal­la saa olla omia pa­lo­va­roit­ti­mia eikä niitä saa poistaa luvatta

Monet taloyhtiöt asentavat palovaroittimia asuntoihin ennen vuodenvaihdetta, jolloin vastuu niistä siirtyy taloyhtiöille.

Taloyhtiö vastaa ensi vuoden alusta alkaen kaikista sen asuntoihin kuuluvista palovaroittimista kaikissa tilanteissa.
Taloyhtiö vastaa ensi vuoden alusta alkaen kaikista sen asuntoihin kuuluvista palovaroittimista kaikissa tilanteissa.
Kuva: Arkisto / Pekka Aho

Taloyhtiöillä ei ole oikeutta poistaa asukkaiden omia palovaroittimia ilman asukkaan hyväksyntää.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Siikajokilaakson pelit

Pelaa Siikajokilaakson digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä