Pa­lo­va­roit­ti­met ta­lo­yh­tiön vas­tuul­le – siir­ty­mä­ai­ka päättyy vuoden lopussa

Vuoden 2026 alusta palovaroittimien hankinta ja kunnossapito siirtyvät asukkaalta rakennuksen omistajalle, eli käytännössä taloyhtiöille ja vuokrataloyhtiöille. Pelastuslain uudistuksen myötä taloyhtiöillä on velvollisuus huolehtia, että jokaisessa asunnossa on riittävä määrä toimintakuntoisia palovaroittimia.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Siikajokilaakson pelit

Pelaa Siikajokilaakson digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä