Sadat mars­si­vat Ou­lai­sis­sa Ou­las­kan­kaan sai­raa­lan puo­les­ta  –"OYS ei selviä yö­ai­kai­sis­ta po­ti­lais­ta, kun Raa­hen­kin yö­päi­vys­tys menee kiinni"

Oulainen
Monella kuntalaisella, jotka olivat surukulkueessa Oulaskankaan sairaalan puolesta, oli omakohtaisia ja hyviä kokemuksia lähisairaalan palveluista.
Monella kuntalaisella, jotka olivat surukulkueessa Oulaskankaan sairaalan puolesta, oli omakohtaisia ja hyviä kokemuksia lähisairaalan palveluista.
Kuva: Sirpa Kortet

Rauhaomainen mielenilmaus Oulaskankaan sairaalan puolesta keräsi lauantaina Oulaisten keskustan läpi edenneeseen, surumarssiksi nimettyyn kulkueeseen, satoja osallistujia.

Ilmoita asiavirheestä