Lataa nyt: Sii­ka­jo­ki­laak­so-so­vel­lus pitää sinut kiinni pai­kal­lis­uu­ti­sis­sa

Mainos: Tutustu Siikajokilaakso Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Tilaajille

Seit­se­män kuntaa, joissa on vai­keuk­sia saada työ­voi­maa ja asuk­kai­ta, yh­dis­tää voi­man­sa – Pei­li-han­ke auttaa muun muassa sii­ka­jo­ki­sia

60 kilometrin säteellä seitsemän kuntaa, joita yhdistää sijainnin lisäksi se fakta, että työtä on enemmän kuin tekijöitä.

Siikajoki

Yhteisvoimin toteutuva aluemarkkinointi ja täysin uusi alueellinen HR-verkosto tavoittelevat alueelle positiivista näkyvyyttä sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla.
Peili-hankkeen koordinoimana on syntymässä muun muassa verkkosivusto ja brändi jakamaan tietoutta alueen työmahdollisuuksista, asumisesta ja palveluista.

Raahe, Pyhäjoki, Siikajoki, Kalajoki, Alavieska, Merijärvi ja Oulainen rakentavat yhteistä aluemarkkinointia, jonka tavoitteena on alueen vetovoiman ja tunnettuuden kasvattaminen. Alueen näkyvyyttä parannetaan ja vetovoimatekijöitä kirkastetaan nyt käynnistyneen työn avulla. – Haluamme, että alue nähdään yhtenäisenä ja vetovoimaisena työ- ja asuinpaikka-alueena, joka tarjoaa työmahdollisuuksia kaikilla toimialoilla, kertoo Peili-hankkeen projektipäällikkö Merja Louet.

Alueen sisällä etäisyydet ovat lyhyitä ja vaikka paikkakunnat sijaitsevat vain 60 kilometrin säteellä on alue monimuotoinen ja tarjoaa asumismuotoja maaseutumiljööstä kaupunkeihin.
– Olemme käynnistäneet verkkosivusto- ja brändityön, minkä tuloksena syntyy alueen yhteinen brändi eli kasvot alueelle sekä verkkosivusto, joka antaa tietoa mm.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.