Kolumni

Ennen ei ollut pa­rem­min – ei ­maail­mal­la eikä Pulk­ki­las­sa

ville.koivuniemi@siikajokilaakso.fi

Virran varrelta

"On se nykyään mennyt semmoiseksi”, on lause jonka sanomisella ääneen voi saada monen nyökkäämän. Ennen olivat asiat paremmin ja maailma vähemmän hullu tai vähintään laivat puuta ja miehet rautaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa