Siikalatvan seurakunnan yhteisvastuukeräys käynnistyi kappeleittain yhteisruokailujen voimin. Piippola oli vuorossa viimeisenä, ja hernekeittolounasta nautittiin yhteisvastuun nimissä sopivasti laskiaistiistaina.
Kuva: Anna Hämeenaho
Helmikuussa käynnistyneen Yhteisvastuukeräyksen tavoitteena on lievittää ikääntyneiden ja heidän läheistensä hätää.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit