Kolumni

Hilpeä pes­si­mis­ti heräsi jälleen poh­ti­maan

anna.hameenaho@siikajokilaakso.fi

Virran varrelta

Allekirjoittanut on viime aikoina pyöritellyt mielessään ajatusta tehokkuudesta, kustannustehokkuudesta ja niihin liittyvistä dilemmoista. Eli onko ensihätään kustannustehokkain toimintapa sittenkään se lopputulokseltaan paras?

Alalla kuin alalla on ajoittain muutosneuvotteluja tai muita toimia.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit