Kolumni

Kevät tulee aina keik­kuen

kirsi.junttila@siikajokilaakso.fi

Virran varrelta

"Jos ei maalis maata näytä, niin ei huhti humahuta eikä touko tomahuta."

Nyt on maalis näyttänyt maata oikein kunnolla. Se on sulattanut lumet niin, että kaikki takapihojen, pellonpientareiden ja tien varsien lakastuneet kasvit, koirankakat ja muut roskat ovat tehneet juhlavan esiinmarssin kaikessa komeudessaan.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit