Lou­nas­len­kit pa­ran­si­vat työ­hy­vin­voin­tia – vastuu ei ole yksin työn­an­ta­jal­la

Pyhäntäläistiimi löysi yksinkertaisen keinon parantaa työssä jaksamista. Vaikka puitteet olisivatkin kunnossa, herättelee Tuikku Komulainen myös työntekijäpuolta tekemään oman osuutensa.

Pyhäntäläistiimi löysi yksinkertaisen keinon parantaa työssä jaksamista. Vaikka puitteet olisivatkin kunnossa, herättelee Tuikku Komulainen myös työntekijäpuolta tekemään oman osuutensa.

Siikajokilaakso
Tiivistelmä
  • Pyhäntäläisen sipsitehtaan työntekijät käyttävät lounastauostaan puolet metsäkävelyyn, mikä on parantanut merkittävästi heidän työhyvinvointiaan, työtehoaan ja palautumistaan.
  • Tuikku Komulainen tiimeineen haluaa herätellä keskustelua siitä, että työhyvinvointi ei ole vain työnantajan vastuulla, vaan työntekijöillä on myös aktiivinen rooli sen edistämisessä.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä