Intiöstä D-taloon siirtyvän psykogeriatrisen hoito-osaston seiniä koristavat vuodenaikamuuralit, jotka ovat Oulun taidekoulun opiskelijoiden maalaamia. Osastonhoitaja Tuukka Ervasti (vas.), vastuuyksikköpäällikkö Tuula Määttä ja palvelualuejohtaja Elina Heikkinen esittelevät piakkoin remontin alta valmistuvia tiloja.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit