Lisää noroepidemioita, enemmän puutiaisia ja niiden aiheuttamia tauteja sekä lisää siitepölyallergiaoireita.
Nämä ovat pieniä esimerkkejä riesoista, jotka tulevat ilmastonmuutoksen kylkiäisenä.
Norovirukset hyötyvät leudoista talvista ja lisääntyvästä sateisuudesta, kertoo oululainen yleislääketieteeseen erikoistuva lääkäri Maria Kotkavaara.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit