Kolumni

Nos­tal­gia tekee mie­lel­le tep­po­set – ennen ei ehkä ol­lut­kaan pa­rem­min

Virran varrelta

Tämä kesä oli kuuma ja hiostava, mutta muistikuvissani muutama nuoruuden kesä menee edelle.

Piti tarkistaa ja todeta, että todellisuudessa tämän vuoden heinäkuun helleputki oli niin kuuma ja katkeamaton, että samanlaista en ole eläessäni kokenut.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit