Kolumni

Oma hy­vin­voin­ti on tahdon asia

Virran varrelta

Sain juuri kutsun kuntoutukseen ja aikaa sen alkamiseen vain muutama viikko. Apua, kuinka sitä nyt näin äkkiä asennoituu, saa töistä vapaata ja työpöydän sille mallille, että tohtii lähteä? Tietysti olin ihan omin kätösin naputellut hakulappuset, mutta tyylilleni uskollisena unohtanut saman tien koko asian.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit