Oma­ve­ros­sa käyt­tö­kat­ko vii­kon­lo­pun ajan

Omaveroon ei voi kirjautua enää perjantaina 15. marraskuuta 16.30 alkaen. Palveluun pääsee jälleen sunnuntaina 17. marraskuuta kello 18 alkaen.

Omaverossa on käyttökatko alkavana viikonloppuna järjestelmäpäivityksen vuoksi. Verohallinto ohjeistaa hoitamaan veroasiat ennen perjantaina alkuillasta alkavaa katkoa.

Omavero on Verohallinnon sähköinen asiointipalvelu, jossa voi esimerkiksi tilata verokortin tai maksaa veroja.

Ilmoita asiavirheestä