Oulaskankaan sairaalan yöpäivystystä käsittelevän kansalaisaloitteen lähetekeskustelussa oli paikalla vain vähän kansanedustajia.
Kuva: Heli Nurkkala
Eduskunnan sali kumisi tyhjyyttään Oulaskankaan päivystyksestä tehdyn kansalaisaloitteen lähetekeskustelun aikana torstaina.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin