Urho Kekkosen kansallispuistossa on tullut ilmi lisää vatsatautitapauksia. Arkistokuva Rautulammelta.
Kuva: Iiro Kerkelä
Urho Kekkosen kansallispuistossa on tullut ilmi lisää vatsatautitapauksia.
Tällä hetkellä Metsähallitukselle ilmoitettuja tapauksia on yli 30.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin