Pellin alla jyllää 300 heppaa – tällä autolla mennään kylki edellä että lumi pölisee
Ensin tehdään menopeli ja sitten testataan sitä. Koekierroksen jälkeen ei enää tarvitse ihmetellä, miksi vauhdikas jäärata-ajo kiehtoo.
Siikajoki/Karinkanta
Päälle päin ei hääppöisen näköinen auto, ennemminkin hieman kulahtanut kottero. Ei kiillä metallinhohto, eikä mallikaan aivan viime vuosilta ole.
Mutta konepellin alla ärjyy yli 300 hevosvoimaa.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin