Peppi Kodis voitti juuri parinsa kanssa SM-hopeaa.
Kuva: Arkisto / Toni Länkinen
Siikajoen Revonlahdelta lähtöisin oleva Peppi Kodis tanssi viikonloppuna parinsa Olli Seppäsen kanssa 10-tanssin champion-luokan SM-hopeaa.
Salossa käydyissä kisoissa varmistui myös se, että Kodis ja Seppänen pääsevät osallistumaan World Gamesin Euroopan karsintoihin. Siellä ratkotaan paikat Yhdysvalloissa ensi vuoden heinäkuussa järjestettäviin isoihin kilpailuihin.
Euroopan karsinta-aikataulut eivät ole vielä selvillä.
Kodis ja Seppänen edustavat DSC Oulua. He siirtyivät tälle vuodelle aikuisten sarjaan.