Lukijalta
Kolumni

Po­si­tii­vis­ta pöhinää

toimitus@siikajokilaakso.fi

Kolumni

Meillä suomalaisilla on jostakin syvältä kumpuava ominaisuus nähdä negatiivisia asioita ympärillämme ja puhua niistä. Itsekin siihen usein sorrun ja olen myös kolumneissani käsitellyt yhteiskuntamme epäkohtia niin sote- kuin muillakin sektoreilla.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit