Lukijalta
Ikäihmiset ovat nykyään heitteillä, kun ei ole yhtä luukkua, josta saisi tietoa, mistä hakea apua, kun erinäisiä vaivoja ilmaantuu. Vaikka olen elämäntyöni hoitoalalla ollut, en minäkään tiedä, mihin milloinkin mennä tai mihin soittaa, kun palveluita ei enää Pyhännän terveysasemalta saa entiseen malliin.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit