Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Py­hän­näl­le pitää saada ikä­ih­mi­sil­le neu­von­ta­pis­te

Lukijalta

Ikäihmiset ovat nykyään heitteillä, kun ei ole yhtä luukkua, josta saisi tietoa, mistä hakea apua, kun erinäisiä vaivoja ilmaantuu. Vaikka olen elämäntyöni hoitoalalla ollut, en minäkään tiedä, mihin milloinkin mennä tai mihin soittaa, kun palveluita ei enää Pyhännän terveysasemalta saa entiseen malliin.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit