Vuodesta 1992 kuntapolitiikassa mukana ollut Seppo Kallio (vas.) ja vuonna 1977 yhteisten asioiden hoitamisen aloittanut Ilmari Ojakoski (sd. sit.) kokevat, että tekniseen vaaliliittoon lähtö ei ole äänestäjien pettämistä, kun tarkoitus on saada pienpuolueiden valtuutetuillekin merkittäviä luottamustoimia.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin