Siikalatvan kunnassa kevään aikana käydyt yt-neuvottelut ovat päättyneet. Neuvottelujen lopputulos on hyväksytty kunnanhallituksessa ja viedään työntekijöille tiedoksi ja käytäntöön toimialoittain.
Kuva: Sari Kihnula
Siikalatvan kunnanhallitus on hyväksynyt yt-neuvottelujen tuloksen ja samalla joukon konkreettisia sopeuttamistoimia: yksi työntekijä irtisanotaan, tehtäviä osa-aikaistetaan ja hallinnon määräaikaisia tehtäviä jätetään täyttämättä.