Kolumni

Tar­vi­taan­ko opet­ta­jaa enää?

toimitus@siikajokilaakso.fi

Virran varrelta

”Minusta ei tule koskaan historianopettajaa”, ajattelin vielä valmistuessanikin. Miten kamalaa olisi joutua päivät pitkät kertomaan minua kiinnostavista asioista tylsistyneille teineille, jotka varmasti tekisivät mieluummin mitä vain muuta kuin kuuntelisivat jorinoitani jostain Porvoon valtiopäivistä!

Muutaman sijaisuuden myötä mielipiteeni muuttui, ja aiemmasta uhosta huolimatta tieni vei kuin veikin opettajaopintojen...

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit