Var­jo­heh­ku debytoi mon­tes­sa

Kuningatarkilpailuun osallistunut Varjohehku kokeili viime viikon torstaina Lahden Jokimaalla montea. Lea Sinkkosen ja Timo Mäkäräisen omistama tamma osallistui monten SE-kokeeseen keskipitkällä matkalla.

Uran ensimmäinen raviratsastuslähtö meni tunnustellessa.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Siikajokilaakson pelit

Pelaa Siikajokilaakson digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä