Kolumni

(Y­li)a­jat­te­len, siis olen

toimitus@siikajokilaakso.fi

Virran varrelta

Veikkaan, että melko moni lähipiirissäni voisi kuvailla minua ylianalysoijaksi tai yliajattelijaksi. Täysin kaukaa haettua se ei ole, ja myönnän kyllä olevani paikoin taipuvainen asioiden mielessäni pyörittelyyn kenties keskimääräistä enemmän.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit