Diakonia
Joulupukki lahjoitti palkkionsa hyväntekeväisyyteen – " Uutisissa näkee nyt paljon pahaa, niin ajattelin, että pitää tehdä jotakin hyvää"

Jou­lu­puk­ki lah­joit­ti palk­kion­sa hy­vän­te­ke­väi­syy­tee­n – " Uu­ti­sis­sa näkee nyt paljon pahaa, niin ajat­te­lin, että pitää tehdä jotakin hyvää"

Toivoa toivottomille - tukea äärimmäisten virtojen keskellä

Toivoa toi­vot­to­mil­le - tukea ää­rim­mäis­ten vir­to­jen kes­kel­lä

Elämä on opettanut kuuntelemaan sekä itseä että lähimmäistä

Elämä on opet­ta­nut kuun­te­le­maan sekä itseä että lä­him­mäis­tä