Sää jatkuu vuodenaikaan nähden lämpimänä Oulun seudulla alkaneella viikolla. Tuulisinta on keskiviikkona, minkä jälkeen Skandinavian yli puhaltava föhn-tuuli voi nostaa päivälämpötilat jopa kahdeksaan asteeseen.
– Ne on maaliskuussa Oulussa jo varsin korkeita lukemia, sanoo päivystävä meteorologi Jari Tuovinen Ilmatieteen laitokselta.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit