Au­to­tal­li­pa­lo juok­sut­ti pe­las­ta­jia  – on­nis­tu­nut al­ku­sam­mu­tus ty­reh­dyt­ti palon

Pyhäntä

Pohjois-Pohjanmaan pelastuslaitos sai sunnuntaina hieman puolen yön jälkeen hälytyksen keskisuuresta rakennuspalosta Pyhännällä. Ilmoituksen mukaan autotallissa oli syttynyt palo.

Pelastuslaitoksen yksiköiden ollessa matkalla Ukonojalle hätäkeskus välitti tiedon, että palon alku oli saatu sammumaan alkusammutuksella.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä