Pohjois-Pohjanmaan pelastuslaitos sai sunnuntaina hieman puolen yön jälkeen hälytyksen keskisuuresta rakennuspalosta Pyhännällä. Ilmoituksen mukaan autotallissa oli syttynyt palo.
Pelastuslaitoksen yksiköiden ollessa matkalla Ukonojalle hätäkeskus välitti tiedon, että palon alku oli saatu sammumaan alkusammutuksella.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit