Ihan pakko päästä uimaan talvellakin – kylmä kylpy virkistää ja poistaa stressiä
Talviuintiin jää koukkuun, väittävät kylmässä vedessä pulikoivat Ruukin koulun opettajat. He uivat joka säällä, mutta tyyni paukkupakkanen on paras uintikeli.
Siikajoki/Ruukki
Rannalla seisoskelevaa katsojaa puistattaa. Tuo ei kyllä ole vilukissojen hommaa – pulahtaa nyt hyisen kylmään syysveteen pulikoimaan. Eikä siinä kaikki, uimarit käyvät Hietamaalla läpi talven ja kovimmalla tuiskulla luovat polun pukukopilta avannolle.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin