-

Kris­tii­na kesytti Sii­ka­joen uimalla päästä päähän – lauan­tain vii­mei­nen matka meni kuin hur­mok­ses­sa

Kristiina Kangastalo-Hodan ainutlaatuinen seikkailu on ohi. Alkumatkan vaivalloisuus vaihtui kahtena viimeisenä päivänä vauhdikkaaksi uinniksi, ja viimeiset kilometrit uimari oli flow-tilassa.

Kristiina Kangastalo-Hodan ainutlaatuinen seikkailu on ohi. Alkumatkan vaivalloisuus vaihtui kahtena viimeisenä päivänä vauhdikkaaksi uinniksi, ja viimeiset kilometrit uimari oli flow-tilassa.

Siikajoki
Kristiina lähdössä viimeiselle kolmen kilometrin taipaleelleen. Tuolla se on, Simppusäikkä, Kristiina näyttää. Kristiina ja sup-laudoilla seuraavat huoltotiimin jäsenet matkalla kohti Simppusäikkää. Matkan varrelta joukkoon liittyi veneellä liikkuvia kannustajia. Takana jo noin 130 kilometriä, mitä ei huomannut Kristiinan uinnista. Vauhti oli melkoinen.
Kristiina lähdössä viimeiselle kolmen kilometrin taipaleelleen.
Kristiina lähdössä viimeiselle kolmen kilometrin taipaleelleen.
Kuva: Kirsi Junttila

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä