La­va-au­to ja polt­to­ai­ne­las­ti pa­loi­vat Rant­si­las­sa – tuli levisi pie­nel­le alalle metsään

Siikalatva/Rantsila

Pelastuslaitos sai hälytyksen tiistaina 5. elokuuta kello 11.37 keskisuuresta liikennevälinepalosta Rantsilassa.

Lava-auto oli syttynyt palamaan metsässä kapealla metsätieuralla. Pelastuslaitoksen saapuessa paikalle mönkijällä oli polttoainelastissa ollut lava-auto täysin palanut ja palo levinnyt noin 60 neliömetrin alueelle metsänpohjaan.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä