Yhteiskuvassa Pyhännän kunnan valtuuston järjestäytymiskokouksessa olleet luottamushenkilöt.
Kuva: Jutta Riepula
Pyhännän kunnanvaltuuston järjestäytymiskokouksen avasi valtuuston kokouksen vanhimpana läsnäolevana valtuutettuna Pentti Arbelius (kesk.), joka luovutti puheenvuoron pian Matti Leiviskälle (kesk.).
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin