Lataa nyt: Sii­ka­jo­ki­laak­so-so­vel­lus pitää sinut kiinni pai­kal­lis­uu­ti­sis­sa

Mainos: Tilaa tästä Siikajokilaakso Digi koko vuodeksi samaan hintaan: 4 kk 28 € + 2 kk kaupan päälle

Tilaajille

Met­säs­tä apua mie­len­hal­lin­taan – "­Pään­si­säi­nen meteli hil­je­nee, kun met­säs­sä viettää aikaa tie­toi­ses­ti", luon­to-opas Paula Sieppi va­kuut­taa

Metsässä liikkuminen alentaa verenpainetta ja helpottaa stressiä. Tämän lisäksi luonnosta on apua myös mielenhallinnassa.

Kun metsässä viettää aikaa tietoisesti, oma päänsisäinen meteli hiljenee ja mieli rauhoittuu.

Erä- ja luonto-opas sekä puuhengitysohjaaja Paula Siepin mukaan läsnäoloharjoituksilla on mahdollista ennaltaehkäistä fyysisen ja psyykkisen terveyden haasteita.

Luonnossa ollessaan kannattaa harjoitella myös tietoista läsnäoloa. Sieppi neuvoo, että pysähtyminen on helpointa, kun ympäristöön keskittyy ajan kanssa aisti kerrallaan.
Luonnossa ollessaan kannattaa harjoitella myös tietoista läsnäoloa.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.