Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Miksi van­huk­sia pom­po­tel­laan?

Olen huolestuneena seurannut kirjoituksia, jotka koskevat vanhusten siirtoa  Siikajoenkylältä Raaheen.

Siikalatvallakin on samaa ongelmaa. Täälläkin siirrellään vanhuksia palvelukeskuksesta toiseen tavalla, jota ei voi ymmärtää. Kuulostaa etteivät edes kuntapäättäjät tiedä, kuinka vanhuksia pompotellaan hoivapaikasta toiseen.