Menopelit kuntoon
Nuorisotoimen mopokerho pyörii niin kauan kuin intoa riittää. Koronan vuoksi kerho on nyt rajattu yläkoululaisiin. Myöhemmin tervetulleita ovat kaikki 7.-luokkalaisista alle 18-vuotiaisiin.
Pyhäntä
Mopokerholaiset innokkaina korjaustöissä. Kuvassa Juuso Mattila (vas.), Jarkko Mahosenaho, Tommi Saaranen, Veikka Pääkkölä ja Miska Kesti.
Kuva: Laura Hiltunen
Veikka Pääkkölä (vas), Tommi Saaranen (tak.)
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin