Lukijalta
Kolumni

Onneksi olemme kaikki ihmisiä

Seurakunnasta

Minä olen neljä kertaa polttanut perunat pohjaan! Olen laittanut veden kiehumaan, lisännyt suolan ja perunat sitten laittanut levyn pienemmälle, kannen päälle. Sen jälkeen olen mennyt soittamaan pianoa ja kaikki muu unohtuu! Musiikki virtaa koskettimilta, kunnes yhtäkkiä ”herään” käryyn tai palohälyttimen kimakkaan huutoon, juoksen keittiöön ja perunoita ei voi...

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit