Pohjanmaan partiolaisten piirin viikon mittainen Orbis-leiri kokosi Vaalaan viikoksi 1 700 partiolaista. Ilman leirinjohtajaa Satu Kivelää, 35, se ei olisi ollut mahdollista.
Kokkolalaisessa Kokko-Pojat-lippukunnassa toimiva Kivelä on tehnyt työparinsa Veronica Helasen kanssa leirin eteen töitä viimeiset kaksi ja puoli vuotta.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit