Pe­sä­pal­lo on in­nos­ta­nut tänä kesänä Py­hän­näl­lä

Pyhäntä
Pelikuvaa Pyhännän pesiskerhosta 16. heinäkuuta pidetystä peli-illasta. Jäljellä on vielä yksi heinäkuussa pidettävä pesisilta.
Pelikuvaa Pyhännän pesiskerhosta 16. heinäkuuta pidetystä peli-illasta. Jäljellä on vielä yksi heinäkuussa pidettävä pesisilta.
Kuva: Milla Saaranen

Pyhännällä on pelattu tänä kesänä keskiviikkoisin pesäpalloa.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Siikajokilaakson pelit

Pelaa Siikajokilaakson digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä