Poliisipartion haaviin jäi hurjaa ylinopeutta ajanut henkilöauton kuljettaja.
Kuva: Sari Kihnula/arkisto
Oulun poliisin liikenneyksikön partio suoritti liikenteen valvontaa sunnuntai-iltana Pulkkilassa.
Poliisipartio oli ajanut seitsemän aikaan Iisalmentietä kohti Piippolaa, jolloin heitä vastaan oli ajanut henkilöauto kovalla vauhdilla.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit