Lukijalta
Kolumni

Seu­raa­via hel­tei­tä odo­tel­les­sa

Kolumni

Alkukesä meni lämpöä odottaessa, ja sitten kun sitä tuli, oli se ihan ylenpalttista. Alkuihastuksen jälkeen alkoi jatkuva paahde tuntua ahdistavalta terveenkin ihmisen mielestä, saati sitten niillä, joilla on heikentynyt yleiskunto ja erilaisia perussairauksia.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit