Kehittämisylilääkäri Tuomas Holma (vas.), vatsakeskuksen johtaja Heikki Wiik ja syöpäkeskuksen johtaja Hanne Kuitunen odottavat testausvaiheen jälkeen taloon potilaita hoidettavaksi.
Kuva: Mikko Halvari
OYSin syöpäkeskuksen johtaja Hanne Kuitunen ja OYSin vatsakeskuksen johtaja Heikki Wiik avaavat ovia, viittilöivät ja esittelevät tyytyväisin ilmein uudenkarheaa OYSin uuteen sairaalaan kuuluvaa F-taloa.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit