Tämän kesän hyvä hillavuosi toi mieleen lapsuuden hillamatkan. Oli kesä 1952, olympiavuosi. Heinäntekoaika oli parhaillaan menossa, kun isän kanssa lähdettiin illalla töitten päätteeksi katsomaan tuleeko hilloja.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin