Lin­ja-au­to syttyi pa­la­maan Py­hän­näl­lä

Pyhäntä
Pyhännällä sammutettiin perjantaina maastopalon lisäksi myös linja-autopaloa.
Pyhännällä sammutettiin perjantaina maastopalon lisäksi myös linja-autopaloa.
Kuva: Sari Kihnula

Pyhännällä syttyi perjantai-iltana ennen kello kahdeksaa linja-auto palamaan moottoritilasta ostokeskuksen parkkipaikalla. Bussi oli matkalla Ouluun ja matkustajia oli yhteensä 25.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä