Maas­tu­rin kul­jet­ta­ja menetti autonsa hal­lin­nan ja törmäsi latoon Sii­ka­lat­val­la – vietiin sai­raa­la­hoi­toon

Paikalle hälytettiin myös lääkärihelikopteri.

Maastoauton kuljettaja vietiin Ouluun sairaalahoitoon rajun ulosajon jäljiltä Siikalatvalla keskiviikkoaamuna.

Yksin autossa ollut kuljettaja menetti maasturin hallinnan Pasontiellä, ajautui ulos tieltä ja törmäsi latoon.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä