Eläkeliiton kultaisen ansiomerkin Riitta Pietarilalle luovuttivat liittohallituksen ensimmäinen varapuheenjohtaja Maija Pitkänen, piirin 1. varapuheenjohtaja Marja-Liisa Pylväs sekä Ruukin yhdistyksen puheenjohtaja Ritva Tiiro-Niskala.
Eläkeliiton Ruukin yhdistyksen sihteerille Riitta Pietarilalle luovutettiin liiton kultainen ansiomerkki tunnustukseksi hänen tekemästään ansiokkaasta ja pitkäaikaisesta, vuodesta 2003 saakka jatkuneesta työstä yhdistyksen hyväksi.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit