Puolustusvoimain lippujuhlan päivänä 4. kesäkuuta majuriksi ylennetty Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari piti ylennettyjen puheen Oulussa reserviläisten ylentämistilaisuudessa Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun aluetoimistolla.
Iivari avasi omaa sotilasuraansa kertoen, kuinka meni varusmiespalvelukseen vuonna 1985 Pohjanmaan tykistörykmenttiin Sodankylässä.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin