Tervetuloa yhteiselle aterialle
Pyhännän seurakuntatalolla kuukausittain vietettävässä lounashetkessä kohtaa yhteisöllisen soppalautasen äärellä useampi sukupolvi.
Pyhäntä
Miniältään tiedon kahden euron lounaasta saaneet Simo ja Helvi Haataja totesivat diakonissa Mervi Karttuselle, että ruoka maittaa aina paremmin, kun sen takia joutuu liikkumaan hieman kauemmas kotoa.
Artikkeli on _kirjautuneille_
Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus
Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä
Pääset kommentoimaan sisältöjä
Saat oman nimimerkin