Tilaajille

Tut­ki­mus: Ym­pä­ris­tö­vas­tuul­li­suus ohjaa poh­jois­suo­ma­lais­ten os­to­pää­tök­siä, lä­hi­tu­le­vai­suu­del­ta ja­no­taan elä­myk­siä – "Mat­kai­luun, kult­tuu­riin, ta­pah­tu­miin ja ra­vin­to­loi­hin tullaan pa­nos­ta­maan"

Kaleva Median Pohjoista kanttia -tutkimuksen mukaan puolet kuluttajista sanoo suhtautuvansa epäluuloisesti yrityksiin, joilla ei ole omia verkkosivuja.

Toista kertaa toteutettu Kaleva Median Pohjoista kanttia -tutkimus nostaa esille megatrendien vaikutuksen pohjoisen ihmisten arkeen ja ostokäyttäytymiseen.

– Vastuullisuusajattelun kasvu ja ekologisen jälleenrakentamisen tarve ovat globaaleita ilmiöitä, ja vastuullisuus on merkittävä osa myös pohjoissuomalaisten identiteettiä, kertoo Kaleva Median Insight Manager Mari Jauhola tiedotteessa.