Henkilö al­tis­tui Rant­si­las­sa nes­te­kaa­su­vuo­dol­le

Siikalatva/Rantsila

Pohjois-Pohjanmaan pelastuslaitos sai torstaina hieman jälkeen puolenpäivän hälytyksen vaarallisen aineen onnettomuudesta. Jokikylässä, Lamminsaarentiellä nestekaasupullo oli vuotanut rakennuksen sisään.

Ennen kuin pelastuslaitos saapui kohteeseen pullo oli jo suljettu sivullisen toimesta.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Siikajokilaakso Digin _1. kk vain 1 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Ilmoita asiavirheestä